Insomnia

 

 

I never thought that I'd fall in love, love, love, love
從沒想過我會墜入情網
But it grew from a simple crush, crush, crush, crush
不過這一切源自於暗戀
Being without you girl, I was all messed up, up, up, up
女孩失去了妳,我心中一團亂
When you walked out, said that you'd had enough-nough-nough-nough
當妳走出之時,妳說妳己經受夠了


*Been a fool, girl I know
女孩我知道我一直是個傻瓜
Didn't expect this is how things would go
沒料到會是這樣的結果
Maybe in time, you'll change your mind
也許妳會及時改變我的心意
Now looking back i wish i could rewind*
現在回想起來,要是一切可以重來就好了

**Because i can't sleep til you're next to me
因為要一直到妳重回我身邊我才能入眠
No i can't live without you no more
我不要,沒有妳我無法再活下去了
Oh i stay up til you're next to me
Oh,直到你回到我身邊,我會一直徹夜不眠
Til this house feels like it did before
直到這屋子重回以往的感覺
Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah
這感覺就像失眠啊,這感覺就像失眠啊
Feels like insomnia ah ah, Feels like insomnia ah ah**
這感覺就像失眠啊,這感覺就像失眠啊
Remember telling my boys that I'd never fall in love, love, love, love
記得我跟我細漢的說過我絶不會墜入情網
You used to think I'd never find a girl I could trust, trust, trust, trust
妳也常認為我絶對找不到一個可以信任的女孩
And then you walked into my life and it was all about us, us, us, us
然後妳走進我生命裡,而這裡面都是有關妳和我
But now I'm sitting here thinking I messed the whole thing up, up, up, up

*重覆*
**重覆**


Ah, i just can't go to sleep
啊,我就是無法入眠
Cause it feels like I've fallen for you
因為感覺我就是愛上妳
It's getting way too deep
愈來愈無法自拔
And i know that it's love because
而我知道這叫愛,因為


**重覆**

arrow
arrow
    全站熱搜

    〃咩羊兔♡ *ω* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()