close

Ray J__One Wish

演唱:Ray J
歌名:One Wish
專輯:One Wish

One Wish

Damn baby
Just don't understand where we went wrong 
只是不知道我們之間哪裡出了錯
I gave you my heart 
我給了你、我的心
I gave you my soul
我給了你、我的靈魂 
I gave you... 
我給了你…

As a matter of fact I was the one who said I love you first
 
不用說事實上我是第一個說我愛你的那個人
It was about eight years ago, don't act like you don't know 
大約在八年前、別假裝說你不知道
We were sittin' at home in your mama's livin' room
我們在家、坐在你媽的客廳裡
Cause, we couldn't be alone. 
因為、我們不能永遠在一起
See your mama knew I was something else, she knew how I felt 
你媽知道我們其他的一些事情、他知道我的感覺
Back then we were in school; and that's your favorite excuse 
你說之後我們還會在學校碰面的、那是你最愛用的理由
Growin' up I was a fool; and I can't deney missin you 
我感覺我是個笨蛋、但是我不能失去你
Listen and don't trip 
我頃聽並且不放棄
I think I need a bottle with a genie in it
我想我需要一個神燈
Here's my wish list
並許下以下這些願望

First one, I would create a heart changing love 
第一、我要一個可以讓你回心轉意、改變這段愛情的心
Second one, I’ll take yours and fill it all up 
第二、我要將帶走你的心、並且用愛來填滿它
Third one, but I don’t need a lot of wishes cause I’ll be okay if I get one
第三、我並不需要很多願望、因為我可以得到其中一個願望就已經滿足了

If I had one wish, we'd be best friends 
如果我有一個願望、我希望我們是最好的朋友
Love would never end, it would just begin 
我們的愛不會結束、因為我們的愛才正要開始
If I had one wish, you'd be my boo 
如果我有一個願望、你將會是我的寶貝
Promise to love you, trust me I'll trust you 
承諾你的愛、相信我也相信你
If I had one wish, we'd run away 
如果我有一個願望、我們將會遠走高飛
Makin' love all day, have us a baby 
做愛作一整天、並有我們的小孩
If I had one wish, I’d make you my whole life 
如果我有一個願望、我會讓你擁有我的生命
can you be my wife, make it right this time 
做我的老婆、再這關鍵的時刻
If I had one wish
如果我有一個願望
One wish, one wish, one wish  
一個願望…
One wish, one wish, one wish  
一個願望…
One wish, one wish, one wish  
一個願望…
One wish, one wish, one wish  
一個願望…

Now tell me is this the only way I can get you right back in
現在告訴我唯一可以讓你回心轉意的方法
If so then searchin' I’ll go, then I can have you for sure 
如果可以找的到的話、我現在就可以實實在在的擁有你
Then you’ll be lovin' me, holdin' me, kissin' me 
然後你將會愛我、抱緊我、親吻我
So girl don’t tell me what I’m feelin' is make believe
所以女孩不要告訴我、是什麼讓我相信我的感覺
I swear if I lose a second chance with you 
我發誓如果再次的失去你
I wouldn’t know what to do
我會不知道該怎麼辦
I’d probably check myself into some kind of clinic
我想我大概會檢查我心理生了什麼病痛
I couldn’t be alone because without you I’m sick 
沒有你讓我生病、讓我不會長久的待在這世界上
Here's my wish list
並許下以下這些遺願

First one, I would create a heart changing love
第一、我要一個可以讓你回心轉意、改變這段愛情的心
Second one, I’ll take yours and fill it all up
第二、我要將帶走你的心、並且用愛來填滿它
Third one, but I don’t need a lot of wishes cause I’ll be okay if I get one 
第三、我並不需要很多願望、如果我可以得到了第一個願望就已經滿足了

If I had one wish, we'd be best friends
如果我有一個願望、我希望我們是最好的朋友
Love would never end, it would just begin
我們的愛不會結束、因為我們的愛才正要開始
If I had one wish, you'd be my boo 
如果我有一個願望、你將會是我的寶貝
Promise to love you, trust me I'll trust you 
承諾你的愛、相信我也相信你
If I had one wish, we'd run away 
如果我有一個願望、我們將會遠走高飛
Makin' love all day, have us a baby
做愛作一整天、並有我們的小孩
If I had one wish, I’d make you my whole life 
如果我有一個願望、我會讓你擁有我的生命
can you be my wife, make it right this time
做我的老婆、再這關鍵的時刻
If I had one wish 
如果我有一個願望

I don’t even know how we ended upon this road 
我甚至不知道我們在這一路上、我們會有什麼結局
And, even though we are grown, Girl I just want you to know 
並且、即使我們長大一直到老、女孩、我只是想讓你知道

If I had one wish, we'd be best friends 
如果我有一個願望、我希望我們是最好的朋友
Love would never end, it would just begin 
我們的愛不會結束、因為我們的愛才正要開始
If I had one wish, you'd be my boo
如果我有一個願望、你將會是我的寶貝
Promise to love you, trust me I'll trust you 
承諾你的愛、相信我也相信你
If I had one wish, we'd run away 
如果我有一個願望、我們將會遠走高飛
Makin' love all day, have us a baby 
做愛作一整天、並有我們的小孩
If I had one wish, I’d make you my whole life 
如果我有一個願望、我會讓你擁有我的生命
can you be my wife, make it right this time 
做我的老婆、再這關鍵的時刻
If I had one wish  
如果我有一個願望
one wish, one wish, one wish  
一個願望…
one wish, one wish, one wish  
一個願望…
one wish, one wish, one wish  
一個願望…
one wish, one wish, one wish  
一個願望…

 

http://tw.group.knowledge.yahoo.com/music-com/article/view?aid=8

 

 

 

 

 





arrow
arrow
    全站熱搜

    〃咩羊兔♡ *ω* 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()